Obvestilo o obravnavanju pritožb

Zaradi zagotavljanja preglednost pri reševanju morebitnih nejasnosti ali težav, so tukaj podane informacije glede podaje morebitnih pritožb.

Stranka lahko vloži pritožbo preko:

  • pošte na naslov: VERALTIS ASSET MANAGEMENT d.o.o. – Podružnica v Sloveniji, Verovškova ulica 64 A, 1000 Ljubljana;
  • e-pošte na naslov: info@veraltis.si;
  • osebno v prostorih družbe (v tem primeru naj bo pritožba v dveh izvodih).

VERALTIS ASSET MANAGEMENT d.o.o. – Podružnica v Sloveniji se bo glede pritožbe izjasnila v najkrajšem možnem času, najpozneje pa v roku  30 dni od dneva prejema popolne pritožbe (vsebuje v nadaljevanju navedene identifikacijske podatke stranke).

Pritožba mora vsebovati:

1. identifikacijske podatke stranke:

a) ime in priimek,

b) naslov in

c) davčno številko ali rojstni datum in kraj rojstva;

2. jasen, razumljiv in podroben opis pritožbe (morebitne priloge kot dokaz olajšajo reševanje le-te).

V primeru, da pritožba ne vsebuje ustreznih identifikacijskih podatkov, bo od vlagatelja zahtevana dopolnitev pritožbe, vse zaradi varovanja (osebnih) podatkov in preprečevanja morebitnega nepooblaščenega razkritja le-teh.

Če ste kot stranka nezadovoljni z odgovorom ali rešitvijo, vezano na podano pritožbo, lahko  o tem obvestite Banko Slovenije. Več informacij o načinu vložitve pritožbe lahko najdete na uradni spletni strani Banke Slovenije (https://www.bsi.si/kontakt/pritozbe-in-prijava-krsitev).

 

Za morebitne dodatne informacije nas lahko kadarkoli kontaktirate.