Obvestilo o obravnavanju pritožb
Zaradi zagotavljanja preglednost pri reševanju morebitnih nejasnosti ali težav, so tukaj podane informacije glede podaje morebitnih pritožb.
Stranka lahko vloži pritožbo preko:
- pošte na naslov: VERALTIS ASSET MANAGEMENT d.o.o. – Podružnica v Sloveniji, Verovškova ulica 64 A, 1000 Ljubljana;
- e-pošte na naslov: info@veraltis.si;
- osebno v prostorih družbe (v tem primeru naj bo pritožba v dveh izvodih).
VERALTIS ASSET MANAGEMENT d.o.o. – Podružnica v Sloveniji se bo glede pritožbe izjasnila v najkrajšem možnem času, najpozneje pa v roku 30 dni od dneva prejema popolne pritožbe (vsebuje v nadaljevanju navedene identifikacijske podatke stranke).
Pritožba mora vsebovati:
1. identifikacijske podatke stranke:
a) ime in priimek,
b) naslov in
c) davčno številko ali rojstni datum in kraj rojstva;
2. jasen, razumljiv in podroben opis pritožbe (morebitne priloge kot dokaz olajšajo reševanje le-te).
V primeru, da pritožba ne vsebuje ustreznih identifikacijskih podatkov, bo od vlagatelja zahtevana dopolnitev pritožbe, vse zaradi varovanja (osebnih) podatkov in preprečevanja morebitnega nepooblaščenega razkritja le-teh.
Če ste kot stranka nezadovoljni z odgovorom ali rešitvijo, vezano na podano pritožbo, lahko o tem obvestite Banko Slovenije. Več informacij o načinu vložitve pritožbe lahko najdete na uradni spletni strani Banke Slovenije (https://www.bsi.si/kontakt/pritozbe-in-prijava-krsitev).
Za morebitne dodatne informacije nas lahko kadarkoli kontaktirate.